Måndag är en BRA dag

Jag har fått någon sorts förkärlek till måndagar. Måndag är en bra dag. Att jag varit ledig några
måndagar sedan säsongen tog slut kan ju vara en bidragande orsak också såklart. 

Jobbat förmiddag 05.30-15.00 idag. Hur mycket jag än avskyr att stiga upp 04.15 sådana dagar, så är det rätt skönt att kunna göra något vettigt resterande av dagen. Just idag har jag ju visserligen inte gjort något vettigt.. Bara slappat och till och med (kors i taket) tagit ett bad. Allra första gången i vårt badkar sedan vi flyttade in i huset. Jag klarar av att sitta max 10 minuter innan jag tycker att det blir för kallt. 



Nu är jag ledig i 2 dagar. Så då måste jag fördriva tiden med något. Blir nog mycket promenader och pyssel i huset. Lediga dagar brukar för mig (ibland) betyda dyra dagar. Det händer lätt att man sitter och kollar på nätet när man är uttråkad och där slinker det lätt ner en och annan sak i kundkorgen. 



Anonym

Var har du tagit vägen du härliga träningsbrud

Johnny

Har du slutat blogga? :(
Eller bara tagit en paus?