FIT me - Didn't fit me at all

Jag provade denna foundation FIT me lite ofrivilligt. Min foundation hade utan att jag märkt det börjat ta slut och det tar ca 2veckor att få den efter att jag beställt den. Så jag köpte denna att ha tills min skulle komma. Jag kör alltid annars på timewise matte-wear liquid foundation från Mary Kay. Den är helt fantastiskt och skonsam mot huden, då det är en hudvårdsprodukt. 

Hur som helst, tillbaka till denna FiT me foundation som det pratats så bra om.
Efter endast en dag med denna fick jag 3 finnar i ansiktet, vilket jag vanligtvis inte brukar få. 
Den är även väldigt lättflytande och uppfattas därför enligt mig väldigt svår att få att sitta bra. 
Råkar jag röra mig själv i ansiktet så åker den av direkt. Andra sminkprodukter så som ögonbrynspenna 
funkar för mig inte tillsammans med denna. Ögonbrynspennan vill inte fastna på denna produkt och det ser därför ut som att ögonbrynen är påväg att rinna av mig. 

Denna produkt får därför inte bra betyg av mig. 
Jag dömer inte ut den för någon annan, då den kanske passar alldeles utmärkt på någon annans hudtyp och smak av foundation.