G Y L L E N E - R E G L E R

Vi börjar med denna fantastiska 2a som borde vara en självklarhet för alla som vistas på gymmet..men som dessvärre inte alltid är en självklarhet för vissa. Hur irriterad kan man bli när man kört 1 set i exempelvis benpressen och man känner sig sådär härligt taggad att hoppa ned och köra ett tungt andra set MEN..där sitter det nu en annan stolle och pressar för fullt. Om du vill hoppa emellan mina set så är du varmt välkommen att ställa frågan "är det okey om jag gör emellan" och mitt svar kommer förmodligen vara JA alla gånger. Vikterna hänger liksom inte kvar i maskinen som förtillfället ingen sitter i, bara för att hänga där..någon använder ju förmodligen då maskinen/vikterna/kabeln.


4an här tycker jag också är klockren. Något som jag fått höra på omvägar någon gång sådär då och då är att jag verkar så otrevlig när jag är på gymmet, för att jag inte vill prata. Tanken kanske inte har slagit personen/personerna ifråga att vissa faktiskt kommer till gymmet för att TRÄNA. Vill du snacka med mig så får du mer än gärna göra det före eller efter passet. Det handlar inte om att jag skiter i folk eller vill vara ohyfsad, det handlar om min fokus som jag, när jag kommer till gymmet vill lägga på träningen. Är en annars öppen och pratglad person, men på gymmet behöver jag verkligen få vara "ifred", jag har tyvärr inte motivation och fokus till att få till att bra pass om jag hela tiden ska bli avbruten.