K Ä R A ♥ T O M T E N

Nu har jag kommit upp i den där för-gammal-för-julklappar-åldern. Trots att jag vet att jag inte längre får julklappar så tycker jag att det är mysigt och hör till att göra en önskelista.

Stor rund vas från Hemtex. Har redan en stor rund från mio som jag börjar bli rätt trött på. Därför vore det roligt med en annan typ och denna är super snygg.





Trashållare från Coolstuff. Tycker verkligen det ser illa ut när trasan hänger framme över kranen eller liknande, så jag stoppar alltid undan den i någon låda eller slänger den..vilket gör den svåråtkomlig och bara jobbig att alls använda. Denna sätter man i diskhon för att hänga trasan över. Den blir på så vis mycket mer bortgömd.



Bestick i guld från dukat.se. Dessa skulle jag gärna vilja ha en uppsättning av. Älskar guld detaljer.
 



Aviator 509 blackfire. Jag har helsvarta skoterkläder och en svart matt skoterhjälp, så dessa skoterglasögon skulle passa hur bra som helst.
 
 
C-J

Man blir aldrig för gammal för julklappar vännen :))) även om man kan känna ibland att man kommit upp i sån ålder :) age is just a number on a piece of paper :) eller hur? :) men finns ju den där berömda "mognaden" och sånt :) jag hoppas att tomten är riktigt generös mot dig denna jul :)