Vintersäsong 2015

Det är med en liten tår i ögat jag säger att den bästa tiden på året nu är passe. Det har varit en så otroligt rolig, lärorik och fartfylld vintersäsong. Jag är så glad att jag genom mitt jobb har möjlighet och förmån till att träffa människor från världen runt. Så många nya ansikten, kulturer, glada människor och främlingar som med tiden blir dina vänner. Jag har inte bara blivit en bättre kollega och utvecklats inom mitt jobb utan jag har framförallt blivit en bättre människa då jag under denna säsong har lärt mig så OTROLIGT mycket om mig själv. Jag är så tacksam för de människor som kommit in i mitt liv och med det gjort skillnad för mig.  Tackar stort alla inblandade för en helt fantastisk vinter. Jag saknar er redan. Ses nästa år. ♥ Nu är jag redo för nya utmaningar


The (always) best time of the year has now come to an end. This has been such a great and funny winterseason. I'm so glad that I through my job have the privilege to get to know people from all around the world. So many new faces, happy smiles and strangers that along the way becomes your friends.I've not only become a better colleague and better at my job generally, but I've also become a better person, since I during this winterseason learned SO much about myself. So with that I just want to say a BIG thank u to all involved, for an awesome season. See u next year!
Som jag kommer sakna mina fina kollegor från laponia, Volkswagen, ESC & Aston Martin.