En sann tävlingsmänniska

Igår hade vi en "trivselkväll" med jobbet. Vi började med att köra tävling, 3 olika varav en utav dem var denna fantastiskt roliga hinderbana som jag visar på bilderna nedan. Vi grillade sedan mat och satt och svamlade en massa. Mycket trevligt. 

Jag är en tävlingsmänniska utan dess like. ÄLSKAR att tävla och gör tävling av de mesta som inte alls är menat att vara tävling. Det blir oftast mycket roligare så, he he.  Det var från början ingen som ville vara varken i mitt motlag eller i mitt lag pga av hur tävlingsinriktad jag är MEN det slutade ändå med att mitt lag vann, såklart! ;)  

Här tar jag täten på balansgången vid startlinjen


Upp och över väggen
 
Här har vi mina lagkamrater som jag står och hejar in.


Tar sats för att svinga mig över vattnet..


..det var tydligen lite lerigt på andra sidan.


Linbana

Lång balansgång med vatten under


Upp i nätet och ned för balkarna


Här gäller det att klättra upp till balansgången med hjälp av repen

Brant jobbig backe mot mållinjen!