Vågigt

En ledig dag - det regnar ute - vad gör man? 

När jag är uttråkad så brukar jag oftast gå till mitt "musikrum" och sätta igång musikanläggningen för att stå där i någon timma och sjunga..eller så sätter jag mig i soffan framför tvn med mina sminkborstar, en spegel och en kaffekopp. Musik är roligt och likaså är smink.

Idag har jag gjort båda delarna. Jag har dessutom dammat av min vågtång som inte använts på evigheter. Det tar sådan tid att våga håret, så jag brukar aldrig orka. Nu hade jag ju dock en massa tid att döda, så idag fick det bli vågigt hår. Trivs inte jätte bra i det vågiga håret heller, därav de otroligt få gångerna jag har så..men det var kul med lite omväxling.


 
Anonym

Vilken tång har du? Blev ju perfekta vågor! :)

Svar: Jag har obh nordicas våffeltång :)
janina larsson

Johnny

Du passar bra i lockigt hår men rakt hår är nog ändå det jag tycker är vackrast på dig :) Men lite variation är aldrig fel det heller :)