Snart, snart så

Jahaja, nu har jag varit sjuk i över en vecka..meeen det börjar ge med sig, så imorgon hoppas jag att jag kan hoppa i träningskläderna. Börjar få lite abstinens här, haha. 


Har iallafall hunnit stöka undan julen nu när jag varit sjuk och hunnit att göra iordning lite i ett av gästrummen. Monterat ihop en säng, mysbäddat och lite smått och gott. Kliar såååå i fingrarna när det kommer till huset. I detta fall önskar jag verkligen att jag hade obegränsat med pengar så att allt bara kunde bli färdigt, men nu får vi ta det pö som pö istället. Vi har ju som sagt några rum att fylla och en del stora renoveringar kvar. Vi har dock hunnit en jäkla massa under tiden vi bott här bara. De mesta hände första månaden när vi flyttat in. Ska försöka lägga upp lite bilder någon dag, även om vi är långt ifrån klar. 

Nytt kök är också beställt nu, eller rättare sagt nya köksluckor och lådorfronter, stommarna behöver vi inte byta ut. Sen ska bara nytt kakel upp också. Suuuper exalterad.  
Johnny

Jisses vad vacker! Snygga kläder också med en perfekt kvinnlig urringning, vilka former :D
Och du, stressa inte, man blir aldrig klar med ett hus :p

/Johnny