2014 ❤

Hej och gott nytt år på er. Jisses vad tiden går fort. Snart drar den riktiga högsäsongen på jobbet igång och det känns som det var nyss vi var mitt i vintersäsongen. 
 
Har jobbat alla julbord och hela julveckan så därför fick jag turen att vara ledig igår på nyårsafton. Lagade först gomiddag hemma hos mig med Felicia där vi bara satt och myste på innan vi drog vidare. Gårkvällen var mycket rolig och det känns minsann idag.
 
 2014 har varit ett roligt och framförallt mycket lärorikt år, på många plan. Lite ris och lite ros. En hel del fina och roliga minnen som får mig att skratta lite för mig själv. Nytt år, nya möjligheter, val och utmaningar
 Jag ser framemot 2015 och allt var detta år kommer att lära mig. Jag vill tacka alla de fina människor som fått mig att må bra, skratta och vuxit i mig själv. Tack till er som gjort 2014 till ett minnesvärt år. All kärlek till er. 
 
 
 
Anonym

Vad använder för "kajal"? Du får till det så sjukt snyggt! :)

Svar: Använder faktisk h&ms svarta kajal om det inte är diplinern du menar? :)
janina larsson

Anonym

Fick hjärnstillestånd då jag skrev frågan 😀, menar alltså eyeliner/dipliner ovan ögonfransarna 😀

Svar: Jag använder en eyeliner från wet n wild. Tycker den är super :D
janina larsson

Anonym

Åh tack!:) Har själv en från h&m men den får mig mer att se ut som en tvättbjörn!

Johnny

Du har nu fantastiskt smala och sexiga läppar! :D Ännu bättre blir det av den där lilla "gropen" (finns säkert något namn på det) mellan överläppen din och näsan :)