Utan spackel

"Skulle du inte kunna lägga ut lite bilder när du är utan smink? Skäms du över dig själv osminkad eller?"

Det skulle jag absolut kunna göra och det gör jag faktiskt då och då men du har väl uppenbarligen inte varit nog uppmärksam för att märka det. Som svar på din fråga så Nej, jag skäms inte över mig själv utan smink, det borde ingen göra. Jag är faktiskt oftast utan smink då jag är ledig och har inga problem med att visa mig så. Jag tycker dock att smink är väldigt roligt och gör mig gärna lite fin inför jobbet då jag tycker det hör till när man jobbar i restaurang.

Här har du två färska bilder på mig osminkad.
 
Johnny

Haha,vilken kommentar. Kvinnor ska kunna vara både utan smink och med smink (normalt sminkad, inte överdriva). Du är lika vacker både med smink och utan smink! Men förstår din tanke att göra dig lite fin för jobbet :)