Fredag den 13e

Hemma för en liten kort rast, sedan iväg på jobbet igen. Jag har haft fredag den 13e hela helgen jag. Otur i massor... Så tycker det är skönt att helgen är över och hoppas att likaså min otur är.

Igår hade jag och Sara mysmiddag hemma hos mig. Oxfile, rotfrukter med honung, fetaostcreme och en fräsch sallad. Det var verkligen hur gott som helst. Kul med lite kvalitétstid också, sådant som man får räkna bort lite under högsäsong på jobbet.


Slog mig precis att jag kommer minsann ha mina händer fulla några månader framåt med jobb, valpar, hus och ett försök till något slags socialt liv. Haha.

Hoppas att ni haft bättre lycka i helgen och främst fredag den 13e. Puss på er, ta hand om varandra.
Johnny

Alltid lika trevligt när man ploppar in på din blogg och ser ett sånt fint kort på dig :)
Härligt små sexiga läppar och ditt långa vackra hår som hänger ner på dina underbart stora bröst :D

PS. Du vet att det är fredag den 13:onde i mars igen :p

C-J

Åååhhh mysmiddag med oxfile lät ju hur bra som helst ju <3 vad för nåt hade du otur med? Kraaaam

Svar: Det var jätte gott :) Först tappade en arbetskollega bort min förlovningsring (som fortfarande är borta:(( ), sen så hade jag allmän otur på jobbet, höll på att tappa en tallrik i en gäst huvud (tappade den på golvet ist) och sådant och sedan som grädde på moset så körde jag in med min bil i en snödriva för att undvika att köra in i en bil som kom utrusandes.
janina larsson

C-J

Men ooooooj! Det var verkligen massa oflyt :/ Men ringen måååste ju dyka upp snart. Måste du ta av dig ringen på jobbet? Håller tummarna att den hittas snart! :) Man borde kunna veta ungefär var den finns. Men hellre en snödriva än att köra in i en bil. Gick det bra för dig när du körde in i snön? Hände det nåt med bilen? Var det låg eller hög hastighet? Men superglad iaf att du fick massa mysigt och gott käk sen :))) Hurdan oxfilé blev det? Helstekt i ugnen först och sen skivad? eller uppskivad först och bara stekt? Nåt smarrigt till köttet? :) nåt gott som efterrätt? :)