Falsk marknadsföring

När jag är uttråkad och inte har något bättre för mig så brukar jag testa olika sminkningar. Smink är roligt och det är rätt så fascinerande vad man kan göra med det. 
 
C-J

Jepp håller helt med :) det e så najs med fin/bra sminkning :) tycker att du typ hela tiden sminkar dig riktigt bra :)

Vera

Varför skeiver du på din instagram att diu är makeup artis ? När alla vet att du inte är det !!! Pinsamt
Och du kan inte äns sminka dig..

Svar: Hahaha men snälla, det har jag inte skrivit på min instagram. Det står däremot att jag är sponsrad av en som är makeup artist. Så nu var det minsann bara du som var pinsam :)
janina larsson

Johnny

Haha, bra där Janina, där ägde du upp Vera :D

Och helt rätt, ska man kritisera någon så bör man börja med att kolla fakta och även försöka sig på att stava så att budskapet går fram :p

Vet du varför det inte går kommentera äldre inlägg på din blogg? Från 2009 och framåt? Vet inte hur långt framåt det inte funkar men 2009 går då inte.