Julbord & nattklubb

Jobbat julbord och nattklubb hela helgen. Man känner sig lite mör i kroppen men roligt har vi haft. Det är på laconia det händer. Inget annat jobb jag hellre skulle vilja ha. 
 
Haha gårkvällens tabbe av mig: 
Står i baren och får en beställning på en rom & cola. Glasen står upp och ned och därför brukar jag ta i glaset och snurra runt det genom att "kasta" det lite. Denna gång kastar jag och släpper inte glaset förrän armen hunnit för långt bak och drämmer därför glaset med en jäklar kraft i golvet så det bokstavligt sprutar glas på all personal bakom baren. 
 
Ska sedan spela upp senariot "bakom kulisserna" för Maria som inte såg detta (utan glas då förstås). Eftersom jag fortfarande skrattar med en blandning av att skämmas så drämmer jag då bak min knutna näve som ska föreställa glaset. I just den sekund kommer Tobbe och går bakom mig och får min laddade näve rakt i ansiktet och min klocka i näsan. Så typiskt att göra bort sig när man ska visa hur man gjorde bort sig. Typiskt Janina-syndrom :'D
 
 
It's not who you are that holds you back,
It's who you think you're not. 
Johnny

HAHA, jag dör, så roligt att du stökar! Gästerna gör tydligen det för lite så du anmäler dig att styra upp ett slaggis :P

Fantastiskt vackert hår du har! :D
Äkta eller har det fått lite hjälp på vägen? :)

Svar: Haha jag är stökis nr 1. Någon måste ju göra bort sig liksom ;) Tack så mycket, det är mitt riktiga hår :)
janina larsson

C-J

Hehe men pinsamheter, otur/oflyt o sånt där är ju exakt sånt som man kommer minnas och skratta åt i framtiden :D :D "sånt som händer", eller hur? :)))

Johnny

Haha, visst är det så :)

Jag är imponerad, ett vackert hår är något som gör en riktig kvinna :D

Längden passar väldigt bra ihop med din kroppsform och framhäver den ytterligare lite extra, stort + ;D Ge fan i att klippa dig kort!

Johnny

Det är kul att du publicerar och svarar på dina följares kommentarer och frågor, inte alla bloggare som gör det :)

Speciellt inte en sådan som mig som till största del bara följer dig för att du är väldigt vacker och oerhört sexig :D