Ögonbryn

Hallå där och glad påsk på er. Fint väder fick vi och jag måste jobba hela påsken. Meeen det gör ingenting, jag får försöka ha roligt på jobbet istället (vilket nog inte lär bli så svårt).

Det är många som har frågat mig om hur jag fixar mina bryn och bett mig visa (jätte roligt ni vill se gulliga ni). Jag vet inte riktigt hur ni vill att jag ska visa men jag tycker nog att en video skulle vara det mest ultimata. Så jag hoppas att jag kan ta mig tid att göra en video (hur det nu ska gå) på hur jag fixar dem någon dag, men tills vidare lägger jag upp detta inlägg med de 'redskap' och produkter jag använder för att fixa mina bryn.

 
Anonym

Kan du inte skriva lite om dina hundar, allihopa om hur de är i personligheten osv..

Sara

Vars har du köpt saxen som man fixar ögonbrynen med?:)

Svar: Gud jag minns inte vilken sida tyvärr, det var från utlandet då den var helt slutssåld i Sverige när jag köpte den. Men du kan ju googla på brow scissors så kommer det säkert fram en massa olika sidor :)
janina larsson