Mycket på G

Mycket jobb som vanligt. Bloggen släntar därför efter lite. Där blandat med en massa jobb så planeras det inför inflyttningen. Vi ska göra om lite åså, samt köpa nya möbler till hela huset som har 5 sovrum + kök, vardagsrum osv. Planera, spara, sitta klistrad framför möbeltidningar/hemsidor. Spännande, spännande.. om än jag kommer ha mina händer väldigt fulla hela sommaren.


Imorgon naklas det jobb hela dagen/natten. Martin Björk kommer som DJ hos oss. Så kul tycker jag. Har verkligen varit ett stort fan av vakna med the voice och tycker dem alla verkar vara super sköna. Så det får ni inte missa Arvidsjaur-bor. Kom och träffa Martin och ta en sväng om på golvet.

A

Hur blir det med tävlingsplanerna?

Svar: Dem finns fortfarande kvar och jag vill, men jag vet tyvärr inte om jag kommer kunna tävla (eller alls träna) över huvudtaget pga min rygg. Får höra vad läkarna säger och röntgen visar efter jag varit där. Kan inte säga något till 100% tyvärr...
janina larsson

S

Så spännande med nytt boende å speciellt ett hus. Och det var ett STORT hus ni köpt, om det inte är minirum såklart. :)
Vill ni ha en stor familj i framtiden?

Jag måste också pimpa till mitt boende. Du får gärna visa resultat eftersom på ditt fixande. Så kul! :)

Svar: Jo det är ett rätt så stort hus. Skönt för hundarna att få lite mer utrymme. Stor och stor vet jag väl inte. Nu känner jag väl att mitt max är 3 barn.
Ja absolut, lär bli mycket bilder på huset och fix och trix på bloggen när vi flyttat in :)
janina larsson