Snyggve

Snyggve. Nu kör jag iväg till jobbet igen. Blir att lägga sig bums när jag kommer hem 22.00 ikväll, för jag börjar jobba 04.30 igen. Puss på er så länge.

 
Sofia

Hej! Vilka muskelgrupper rekommenderar du att man ska träna tillsammans? :)

Svar: Några exempel:
Rygg, biceps
Bröst, triceps
Biceps, triceps
Bröst, axlar

Bröst, utsida axlar, triceps
Rygg, baksida axlar, biceps

Ben och vader tillsammans är ju en självklarhet.
Just benen vill jag inte köra med något annat (förutom mage) eftersom det är en sådan stor muskelgrupp.

Mage och vader kan man ju slänga in vart man vill.
Där har du några förslag iallafall. :)
janina larsson

Anonym

Din arbetsgivare verkar ha noll koll på arbetstidslagen!
Och du undrar varför du blir sjuk så ofta???

Anonym

Råkade skicka innan jag var färdig! Ville avsluta med att säga att jag bara hoppas att du säger ifrån om det blir för mycket. Hälsan är viktigare än pengar! :-)

mamsen

Lilla gumman! Du får inte glömma att jag älskar dig. Jag tycker att du är duktig på ditt nya jobb och du är så otroligt vacker. kramar från Mamma.

Svar: Jag älskar dig med Mamma, så mycket.
janina larsson