Tack som tusan för igår




Konsekvens (Felicia)
"fyll munnen med toalettpappar och sjung refrängen på din nuvarande favoritradiohit"




Konsekvens (Jag)
"Snurra hastigt tio varv medan du upprepande ropar med utländsk brytning: jag är en kebab, jag är en kabab. Dansa sedan en improviserad kebebdans.



Konsekvens (Anna Allard)
"Ring en kinakrog och fråga om de har kinamat. Oavsett vad de svarar så säger du: ÅH FY FAN! och lägger på luren."

Konsekvens (Anna Allard)
"Öppna fönstret och skrik två gånger med all kraft: AKTA ER! NU KOMMER FARBROR GUNNAR!"




Konsekvens (Anna Hellgren)

"Personen till vänster om dig har snackat skit om din hamster Leif. Bland annat påstått att han gått upp i vikt på sistone. Du är riktigt, riktigt förbannad och skäller ut personen rejält i en minut."  HAHAHA.








Marléne

Tack som fan för igår de var skit kul, gumman! :D du har nog förresten missat att lägga upp min konsekvens ;) HAHAHAH! -"Jag tror jag glömt min morfar i en av era taxibilar igår" -"Jasså, de gjorde du" puss<3

Janette

HAHAHAHAHAHAHHAA ! JAG tror jag dör "OM HAN VILL HA EN HAMBUGARE, DÅ FÅR HAN EN HAMBUGARE"hahahahahaha