Saker jag önskar mig i födelsedagspresent

Jag fyller snart år. 19år (som förövrigt är en helt meningslös ålder) den 21 september. Så eftersom alla alltid undrar vad jag önskar mig så tänkte jag vara tidig med att skriva det.


Pengar till träningskläder. Träningskläder är de klädplaggen som jag använder mest, så de har blivit lite utnötta kan man säga. Så det är faktiskt någonting jag verkligen behöver. Alla pengar kommer att gå till träningskläder. Vill, vill, vill ha! Detta är det jag önskar mig mest.


Parfymen Escada - Absolutely me. Jag köpte den och den var min favoritparfym och hann inte använda den speciellt mycket innan någon valde att sno den av mig. Så himla tråkigt att det finns sådant folk. Tvi på er. Min favvo också :(



Shampoo, balsam & hårinpackning köpt från någon frisörsalong.
Vill ta hand om mitt hår och låta det få en chans att växa. Så shampoo, balsam & hårinpackning från frisören skulle sitta fint.