Vad passar mig bäst?

Vilken frisyr och hårfärg tycker ni att jag passar bäst i?


Blondhårig med mycket uppklippt hår och snelugg.


Mörkbrun näst intill svarthårig med mycket uppklippt och snelugg


Som jag har nu - ljusbrunt hår med nästan jämnlångthår överallt
maja

du har ju turen att passa i mkt du, men sista tycker jag :) puss

Anonym

du var fin i alla 3 men du passar enligt mig bäst i den sista. den fägen passade som bäst till dina ögon.. :)

muu

sista!

Anonym

den sista!

Catrin

1. Fast snäppet mörkare blond

- uppklippt!!!

Anonym

den sista. :)

Anna

Jag tycker den sista, men det är klart du är alltid fin vännen <3 :)

En tjej som inte är gay bara ärlig

På bild 1 ser du ut som Jessica alba när hon spelar karaktären Honey, typ gullig och sprallig, och den 3e framhäver en väldigt rockig typ (cool och tuff), den sista är stilrent och vackert. Alla e vackra men olika på sitt sätt :) Du är väldigt vacker!

Amanda

jävlar vilka fina ögon du har!! :D

Sexleksaker

Jag gillar din bröst!

Hannah Svensson

Du har j*vligt fina ögon c: Men jag tycker nog den sista var finast! (Fast du är fin på alla) Men den sista.. ♥w♥ :3