28 januari

onsdag igen, det betyder att min underbara pojkvän kommer till mig idag.
det är så skönt med sådana veckor. vi är med varandra onsdag till söndag
och behöver bara vara ifrån varandra två dagar, även om det kan kännas som
evighets sekunder. men nästa vecka är sista veckan som vi kommer att ha
det så bra, sedan är det slut på det roliga, då blir det bara helger igen. men
jag ska ta vara på tiden, tro mig :$

idag hade vi matte och engelska prov, kändes som att jag klarade båda,
skulle egentligen ha nkprov idag också, men utav någon andledning så
blev det inte av. sedan klockan 3 efter vi slutat skolan så stannade vi kvar
för att se när frisör 3:orna hade "modevisning", massor av fräna frisyrer.
och nu sitter jag här hemma, ätit, diskat undan och så sent som nu bäddat
sängen, hann inte imorse, men bättre sent än aldrig. och jag tror jag har suttit
och titta på youtube i 1 timma nu och på samma ständiga filmklipp, jag slutar
aldrig skratta.

Emma

Hur får du bilden att sitta på ena sidan och så man rullar ner på inlägget eller så? :D