Heja oss

Pust. Idag har jag och Kalle minsann varit effektiva. Rensat igenom hela förrådet vi har i källaren + en utav byråerna och porslinet i köket. Åkt på soptippen med sådant som bara är skräp och åkt till ånyo med sådant som någon annan kanske har nytta av. Lagt ut lite möbler på försäljning ockå. Heja oss.

Vi har hunnit beställa vardagsrumssoffan idag med. Den är sååå jäkla skön och kommer passa så bra ihop med den stil jag vill ha i huset. Ska senare i veckan också beställa nytt golv till hela nedervåningen då vi ska slå ut en del väggar, så hela nedervåningen får samma golv. Jag har så mycket i idéer och önskar att allt gick att få i ordning direkt, men eftersom vi ska köpa nya möbler till hela huset, tapeter, golv, nya köksluckor och kakel osv så får man ta det månad efter månad. Det är aboslut inget fel på köket då det är nytt, men det är ej i den stil jag vill ha.

Kommer bli roligt med för- och efterbilder.

Jag är helt kär i övervåningen.♥
 
Therese

kan du lägga ut lite bilder på huset kanske? :)