Världens bästa säsong

IGLOOFEST




Favoritlåten från igloon. Alla minnen lever kvar i musiken ;)



LÖRDAGENS NATTBLUB (AFTER SCOOTER)
 
Det var riktigt jobbigt att säga hejdå till Stina, Babbi och Linus igår och jag har fortfarande en liten klump i magen. Oj så tomt det kommer vara utan mina fina knäppisar. Imorgon åker Elli också hem, så vi ska mysa och laga mat och bara snacka strunt hela kvällen.
Jennifer

Du har ju skrivit om att du har problem med din rygg och att den tjorvar mycket vid benträningen.. Och jag har samma problem med min ländrygg, så tänkte höra om du har några bra tips? Och om du hittat några övningar som funkar bra för dig? Kram och tack för bra motovation!

Svar: De övningar som fungerar för mig är kanske inte självklara övningar för dig Jag håller mig dock borta från benböj djupa benpressar då det kan vara väldigt påfrestande för ryggen. Men skulle du vilja vara med på ett pass så är det bara du hör av dig så kan vi säkert planera in något:) kram.
janina larsson