Blossa glögg

Tränat och slöat. Det är vad jag hunnit med denna fredag är så länge. Om 30 min väntar jobb resten av kvällen , så jag sitter nu och unnar mig 1dl glögg. Det är jag värd. Det är vad jag behöver just nu. Skulle utan problem kunna dricka upp en hel flaska själv på en kväll, så det är starkt utav mig att endast ta 1dl ;)



Föra julen blev det massor med julbak. Lussebullar, knäck, kola och pepparkakor. Denna julen blir det ingenting. Visst tycker Kalle det är lite trist, för det är ju liksom inte bara jag som lever i denna lägenhet. Men och andra sidan så kan han ju åka hem till sina päron om han vill baka pepparkakor, för det gör dem varje år. Försöker trösta mig med det som den tråkiga flickvän jag kommer att vara i jul! :)
Anonym

Har du provat den sockerfria glöggen från saturnus? Finns på ICA i Arvidsjaur.

Svar: Nej aldrig testat den, men blir helt klart att göra det nu. Tack för tipset! :)
janina larsson