Päronsplitt i flytande form




Har hittat ett nytt absolut favorit protein. Protelux från BMR med smak vanilla/pear. Smakar exakt som päronsplitt tycker jag. Helt underbar smak. Fick smaka den utav Stefan en gång och kunde inte hålla mig. Klart jag var tvungen ha en egen. Rekommenderar er verkligen att köpa denna. Gå  till Stefan på exercise gym och fitness (här i Arvidsjaur så klart) och köp en egen nu på direkten!!! Skynda er.
 

Anna

beställd :)
päron/vanilj hoppas jag gjorde rätt val :)
de lät gott.. hur länge räcker en 2000g burk?

Tack för tips

Svar: Härligt!!! Det står på burken att det räcker till ca 75 "serveringar". Så om du tar en dos varje dag så räcker det i 75 dagar.
janinalarsson

Ines

Jättebra blogg och du är en stor inspiration! :-)

Svar: Tack tack tack, så glad jag blir! :)
janinalarsson

Anna

tusen tack :) fanns ingen produktbeskrivning när jag internethandlade :) längtar efter detta nu..