Ni gör mig glad

Nu har jag satt ihop en liten video med bilderna från igår när vi
var på bodaborg. Men jag kan tyvärr inte lägga in den än. Jag ska
be Kalle göra om formatet på filmen så att den går att lägga in på
youtube. Men han for för cirka en timma sedan, så inte säkert han
hinner när han kommer hem. Annars får ni se den imorgon.

Har varit in och kikat på kommentarsfältet där mitt videoklipp var
med på gaybloggen. Jag blir jätte glad när jag ser alla fina kommentarer.

"Vem är eran favorit" har Amir skrivit och här är bara några av alla
kommentarer.










Jag uppskattar verkligen era kommentarer. Tack så mycket.
JOHANNA

så lite så :D

Janpan

Du kan sjunga och du har en otroligt fin röst! (Y)

amanda

Hej :) såg ett klip på digpå youtube och du sjunger verkligen fantastiskt bra!

skulle göra att för att få din röst!

Lycka till i framtiden

Kram