Kalaskul lista, eller?

HAR DU:
Sagt nej till ett samlag: Ja
Snott någons mobiltelefon: Nej, har ju förmodligen egen.
Varit medvetslös: Har svimmat om det räknas som det?
Hånglat med någon riktigt ful: Mmm.
Hånglat med fler än 50 personer: Nej.
Gjort något riktigt dumt: Jo det har väl hänt.
Gjort nåt du verkligen ångrar: Brukar inte slösa så mycket tid på att ångra saker, gjort är gjort. Men visst finns det saker som gärna kunnat få vara ogjorda.
Blivit för full på ett släktkalas: Nej.
Varit full på skolan: Nej.
Blivit portad från en krog: Nej.
Varit full på julafton: Nej, i mitt hem finns det bara snälla barn.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år: Nej.
Slagit sönder en tv: Nej, jag bajsar inte pengar.
Önskat att du var det motsatta könet: Ungefär en vecka varje månad.
Fått barn: Nej, alldeles för tidigt nu.
Överdoserat: Nej.
Åkt ambulans: Ja.
Gjort något riktigt olagligt: Beror på vart gränsen går.
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut: Jag torkar mig alltid med handduk, mycket mjukare.
Fått din mamma att gråta: Jo.
Blivit polisanmäld: Ja.
Slagit ner någon: Ser det inte som att "slagit ner någon".
Slagit någon blodig: Ja.
Skämts över dina föräldrar: Jo, det finns ju sådana perioder.
Skämts över din bästa kompis: Nej.
Skämts över dig själv: Ja.
Ätit från en papperskorg: Men snälla?

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Kalle gubben.
Såg dig gråta: Kalle.
Fick dig att gråta: Minns jag inte.
Du delade en drink med: Minns jag inte heller.
Du gick på bio med: Kalle.
Du gick på stan med: Mamma.
Skällde på dig: Mamma kanske?
Skickade ett e-mail till dig: Orkar inte kika.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag älskar dig" och menat det: Absolut.
Bråkat med ditt husdjur: Dåligt motstånd.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej.
Varit i Usa: Nej.
Norge: Ja.
Finland: Ja.
Kina: Näe.
Tyskland: Nej.

FRÅGOR:
Tar du droger: Nej, och vill inte umgås med sådana personer heller.
Dricker du: Inte ofta.
Vem är din bästa vän: Linn Lundmark kommer alltid stå under den rubriken.
Vad är du mest rädd för: Att tappa hoppet.
Vilka kläder sover du i: Med kalle, inga. Utan kalle sover jag med stor t-shirt.
Vart vill du gifta dig: Jag har inte fantiserat så mycket om giftemålet än.
Vem hatar du verkligen: Oväsentligt.
Varit kär: Jag är underbart kär.
Kör du bil: Räknas permobil?
Har du ett jobb: Jag studerar.
Gillar du att ha folk omkring dig: Jag hatar att inte ha folk omkring mig.
Är du ett hälsofreak: Lite.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Nej.
Är du ensam nu: Ja, men Kalle kommer snart.
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Främling -.-
Vill du gifta dig: Det vill jag.
Vill du ha barn: Ja, men inte nu.

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt rum, för där står min sånganläggning.
Typ av musik: Rätt varierat.
Parfym: Paris Hilton - Can can
Månad: April, blev tillsammans med Kalle då.
Sten: Brukar inte tänka på stenar överhuvudtaget.

HAR DU DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Ja.
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Ja, det gör jag varje dag.
Sagt "Jag älskar dig": Nej, men skrivit.
Velat säga till några att du älskar dem: Ja.
Träffat någon ny: Nej.
Saknat någon: Oja.
Kramat någon: Ja.
Kysst någon: Nej, men strax får jag pussa på min pojke :$

SENASTE:
Låt du hörde: Is it true som Erik sjöng på idol.
Film du såg: Vet faktiskt inte.
Drink du köpte: Nästa fråga.
Mat du åt: Lunchen på skolan idag, äter som sagt inte middag..

HAR DU EN:
Digitalkamera: Ja.
Telefon på rummet: Mobil.
Egen dator: Ja.
Könssjukdom: Nej men för tusan.
Husdjur: Nej inte än.
Bra kompisar: Absolut.
Tar du receptbelagda mediciner: Nej.
Vem vill du fika med just nu: Mina flickor.