Till salu

Säljer denna fina klänning då jag har en exakt likadan i svart och det räcker för mig.

Den är helt oanvänd med prislappen kvar.
Storlek 36 (passar en 38 också)
Nypris 699:-
Mitt pris 250:-
Kan du ej hämta den hos mig så räknar jag med frakt på ca 30:-

Kontakta på [email protected]

 
 
Johnny

Synd att du ska sälja den, du passar bra i rött :)
Fast den klänningen i svart på dig är verkligen inte fel det heller :D

Fast i ärlighetens namn tror jag att den blir lite svårsåld då de verkligen kräver en kvinna av klass och en alldeles speciell kropp för att lyckas bära upp den lika bra som du gör!

Men man vet aldrig, du kanske har någon följare som kan ha den också :)

Marléne

Hej Janina!:)
länge sen sist! hoppas allt är fint med dig!:) har sökt sådan typ av klänning ett bra tag så om du ännu har kvar den så köper jag gärna den av dig!:) hör isf av dig på fb!:) kram

Svar: Hej Marléne. Jo tack det är bara bra med mig, hoppas det är bra med dig med :) tyvärr så fick jag sålt den idag :(

Ha det brabra.
janina larsson