Effektiviteten flödar

Hej hopp. Tänka sig att jag ska få vara ledig i en hel vecka. Det känns faktiskt lite underligt. Startade morgonen med en morgonpromenad i skogen med mina fyrbenta. Målade sedan ett mindre projekt jag börjat med (kommer före/efter bilder). Haft hit en firma som kommit och kollat för en offert på borrning så att vi blir av med vedeldningen, SÅ HIMLA UNDERBART! Krattat en del av gården och har nu redan blåsor i händerna.. Det finns även dessa nackdelar med hus ;)

Hunnit med att rensa garderoberna, som jag brukar göra rätt ofta för att slippa klädesplagg som bara hänger där utan att användas. Mycket som hade prislappen kvar också, så onödigt. Borde ge mig själv en smäll på fingrarna med jämna mellanrum. Nu ska jag hänga upp tvätt och sedan rensa bland lite smycken.

Jag älskar dagarna när man faktiskt hinner vara effektiv. Hade jag haft snickartalangen så hade jag börjat bygga också. Mindre projekt går bra för mig, men ibland behöver man vara två, så dessa jobb tar jag minsann inte på mig, haha.