Rom byggdes tydligen inte över en dag

Ursäkta min frånvaro. Jag hinner knappt med att tänka att jag faktiskt är upptagen hela tiden. Fullt upp på jobbet med alla förberedelser inför sommaren och kommande nöjen och evangemang. På fredag öppnar vi kåtan för säsongen, så hela veckan har gått till och går till att flytta ned restaurangen dit ned.

Jag, Elli och Aneka hann upp till Akkanålke igårkväll efter jobbet. Hundarna fick självfallet följa med och springa runt som de små monster de är. Det var skönt att göra något annat när jag haft så fullt upp med både jobb och hus på sistone. Mina nära & kära påstår att jag är den enda personen som lever efter mottot "Rom byggdes över en dag" (det gjorde tydligen inte det), ska jag ha något/göra något så ska de ske på studs. ;) Det är så jag får mina saker gjorda, ingen idé att slösa tid på att vänta.

#happinessoverload
 
Johnny

En imponerade egenskap att ta itu med saker direkt, dom flesta människor väntar och tänker "Äsch, en dag imorgon, hinner med att göra det då" och sen skjuts det upp ytterligare en dag, och en dag till... bra gjort av dig :D

PS. We miss u på bloggen! :D