James Bay - Running (Janina Larsson)

Haft väldigt fullt upp hela veckan på jobbet. Planering och förberedning inför Laponia Gaim Fair som vi har haft i helgen. Det har varit en lång med mycket rolig helg. 

Innan jag åkte till jobbet här om dagen så hann jag spela in en liten cover på James Bay fina låt "Running". Han är en fantastisk artist som en vän till mig uppmärksammade mig om i vintras. 


Johnny

Dags att bädda ner sig och vad står på schemat när man lagt sig i sängen, jo, det vanliga, in på din blogg för att se om något hänt :)

Du är verkligen duktig på att sjunga, en vacker röst:D Är inte vidare duktig på vad allt inom sång heter när man ändrar tonart (heter det så?) men fixar det galant. Synd bara att micen/videon inte gör din röst rättvis :/

Och jag säger duktig på att sjunga som att jag menar det, inte som i Idol när personen blir dissad och får frågan 'Vem har sagt du kan sjunga?!' och svaret blir 'Min mamma!', haha.
Snällt sagt av mamma men en verklighetsuppfattning vad sång innebär måste man också ha om man ska försöka sig på att uppträda!