Tur man har

Idag har jag lunchat med min fina Cicci. Tur man har en vän som är kock och kan laga nyttigt god mat. Min nyttiga mat blir oftast väldigt tråkig. 
 
C-J

Kom precis på en fråga som du gärna får svara på som ett blogginlägg :) planerar du det du lagar själv typ veckovis eller för flera dagar framåt? Eller lagar du alltid nåt rent spontant men att du "försöker göra nåt nyttigt" av det du vet är just nyttigt :) och hur tänker du när du lagar mat när du ska äta nåt och tränar efteråt? Vad snurrar i ditt huvud? :)) är grymt nyfiken :) :) jag tycker det är så häftigt när det är personer som är superduktiga på att laga mat så det både är gott, någorlunda nyttigt men såklart också att det ser trevligt ut o känns roligt så man blir glad o inte minst: att dom lyckas få till det så vissa saker inte blir kruttorra :p att det blir så där saftigt o "wooow" men såklart att det inte blir motsvarande "rejält överkokt pasta" :p exempel: hur lyckas man göra stekt kycklinginnerfile eller ugnsstekta kycklingben så där saftigt och perfekta? :) jag är iaf så himla imponerad av dom som lyckas så otroligt bra med sånt :)