Bara vara jag

Jahapp. Nu är man ledig en dag. Känns konstigt när man är van att jobba så mycket. Känns att säsongen börjar kicka igång på jobbet. Rätt slut i kropp och knopp emellanåt, men det känns väldigt roligt och spännande för det mesta. Roligt på jobbet med både kollegor och gäster. 

Förut när jag var ledig så gillade jag att klä upp mig, sminka mig lite fint och fixa håret..men nu tycker jag mer att det är skönt att få vara utan smink och bara vara jag på mina lediga dagar. Inga konstigheter liksom.


Inatt kommer denna lille kille hem igen efter att ha varit borta och jobbat i Norge en vecka. Synd bara att jag jobbar exakt hela helgen, så jag kommer inte hinna umgås med honom alls. 
 
Johnny

Du sminkar dig väldigt snyggt och kvinnligt :) Inte överdrivet så man blir rädd, lagomt mycket! Tycker synd om dom kvinnor som spacklar på sig för mycket och tror det blir snyggt... dom borde lära sig av dig :)

Trevlig helg!