Grön av avund

Jag må kanske inte ha det mest "typiskt svenska" utseendet, då jag dagligen får frågan -vart kommer du ifrån? och dessutom får upprepa mig ett flertal gånger, då de flesta inte tror mig första gången jag säger att jag är svensk. Jag är helsvensk men skulle dock gärna vilja ha utländskt ursprung, då jag tycker att det är så otroligt vackert med sådana drag. Jag menar, titta bara på dessa kvinnor. Jag kan inte annat än känna avund. Vackra varelser.

Varför jag valde att ta bilder på kändisar är för att jag vet att ingen av dem alls kommer se eller ta illa upp av att hamna på min blogg. Det finns så otroligt mycket andra vackra kvinnor som ej har ett känt ansikte.
C-J

Jag tycker ditt ansikte är minst lika vackert som dom du visade i inlägget :) alla har ju så olika syn på vad som är vackert. Det är så subjektivt/individuellt, och ej objektivt. Ditt ansikte är så otroligt vackert på just ditt sätt. Och deras ansikten på deras sätt :) du gör dina ögon såååå snygga hela tiden :) jag kan garantera dig att om typ alla dom kändaste modellerna från VS Fashion Show skulle hälsa på dig (om vi låtsas) så skulle du säkert få massor av komplimanger från dom tjejerna för hur fin du är! :) glöm aldrig det :)

Svar: Tack vad söt du är. Gjorde en sjuk Janina lite gladare :)
janina larsson

C-J

Så lite så :) Hoppas hoppas att du frisknar till lite snabbare för att du blev lite gladare :)

Sophie

Du är verkligen sjuukt snygg! Har alltid tyckt du ser ut som en latina :D

Svar: Tusen tack, vad gullig du är :)
janina larsson

Johnny

Kunde inte sagt det bättre själv än C-J, som är en av dina kloka följare och inte någon som kommer med onödiga och taskiga kommentarer :) Som många andra gör och bara visar deras avundsjuka på ditt utseende och framgång!