Ber ödmjukt om hjälp

Mooorning! 

Jag fåååår inte bli sjuk, får inte! Har varken tid eller ork för det. Är aldrig sjuk mindre än 2 veckor när jag väl blir sjuk och nu är det så mycket på jobbet, så det är strikt förbjudet. Är det någon som har någon superkur när man känner att man börjar bli krasslig? Det mottages med STOR tacksamhet. 


Det är så mycket jag känner att jag vill göra nu, allt från jobbmässigt till fritidsrelaterat, husrenovering till små inköp till garderoben. Ja och så fortsätter det. Tänk om man ändå hade tid och pengar till alla påhitt. 
Johnny

Kan Jang för att lindra syntomen (psykiskt i alla fall), överdrivna mängder av brusande tabletter i form av vitaminer och en jävla massa positivt tänkande! Sen tror jag mycket har att höra med ifall man slappnar av, då kommer förkylningen. Fortsätt jobba både på arbetet och hemma så tror jag att du reder dig :)

Anonym

Massa ingefära och vitlök!!