Huvud av bly

Gosh. Känns som mitt huvud är fyllt med bly efter en jobbig arbetsvecka. Inte fått sova ens 5 timmar någon dag denna vecka..så med lite sömn, mycket träning och arbete på det. Kroppen känns mör och om ryggen skulle ha en talan så skulle den nog säga några väl valde ord till mig.

Därav blev dagens träningspass efter jobbet inte någon höjdare, meeen det blev i alla fall ett pass. Ska bädda ned mig i soffan med Kalle och se på veckans alla ph-avsnitt. Eftersom han jobbar borta så väntar vi med att se dem tills han kommer hem. Mycket roligare att se dem tillsammans.



Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll allihopa och puss på att ni fortfarande tittar in på bloggen trots min förfärligt dåliga uppdatering. Blir som jag sagt (några gånger) mycket bättre när vi aktiverat fiber i huset. Så mycket utgifter nu i början som husägare, haha. Allt vill man ha :D
C-J

Kan du inte skriva av dig litegrann senare om vad du tycker om deltagarna? :) :) fast utan att avslöja va som hänt i senaste avsnitten för oss som vill se repriserna i helgen eller som kollar på det på TV3 Play :) du e bäst :)