Skyll mig själv

Idag känns det att man lever. Blev en utekväll med mina favorit laponia-tjejer. Jag hade riktigt roligt och mår därefter idag. 
 
Trots att jag bara ville spy och ligga i soffan resten av dagen så släpade jag mig till gymmet för ett axelpass. 
 
Anonym

Förstår inte varför du som är så duktig med träning och kost inte vet att det är sämst att träna dagen efter. Du skadar din kropp!

kalle

Anonym din fegskit!

Du kan ju gärna länka till studien du läst att att man skadar sin kropp? Någon större muskelskada bidrar det inte till utan kass återhämtning och möjligtvis en låg testo nivå.
Men vart kommer skadan?

Anonym

Oj Kalle klev jag på en öm tå?

Det fanns inget ont i min kommentar bara en notis om visad omtanke. Jag menar att kroppen arbetar mycket med att ta hand om giftet dagen efter. Vet att ingen av er är några storfestare, men tycker mest att man ska vara försiktig med kroppen dagen efter. Den behöver återhämtning. Nu är fallen olika men vissa bränner muskler ist för energi när man tränar dagen efter. Det tär absolut olika på alla. Men varför chansa när man är seriös med sin träning.

Kalla mig feg, men jag kan tyvärr inte lägga in nått namn för jag ser bara kommentarsfältet. Men om det är viktigt för dig så visst.

Och brusa inte upp i onödan, det var enbart en vänlig tanke.
Surpul!

Med vänlig hälsning, Erica - utbildad träningsinstruktör!