Friskt vågat

I tisdags hittade jag denna servett på ett bord jag dukade av när gästen ifråga hade gått. 
Friskt vågat. 
 
 
 
vera

Antingen har du en tjej som raggar på dig eller en kille med väldigt tjejig handstil haha... läste om din bröst op undrar om du är nöjd med fram placering och varför du valde de för de ser ut som de redan fått häng?

Johnny

Detta var en väldigt konstig kommentar.
Vad baserar du att hennes bröst "fått häng"? Jag kan inte hitta några bilder som visar det?

Tvärt emot tycker jag, helt fantastiska :)

Johnny

Ahh... nu förstår jag vad Vera menar!
Inte det att dom "fått häng" för det är bara hon som ser det. Men det att hon ens frågar, ser att det är inte första gången hon är på dig med att klaga. Du är hur vacker som helst och en grym kropp, fortsätt du i samma takt för du velat absolut trivas :D

Svar: Tack så mycket Johnny :))
janina larsson

Johnny

*verkar
Varsågod :)
PS. Fler uppdateringar vill vi se såhär inför stundande ledigheter så vi har nåt intressant att läsa och fint att titta på :)