Det får mig att gråta

Jobbat frukost & lunch idag, så efter jobbet gick jag ut med vovvarna på en promenad. Baloo fick följa med på en sväng på samhället också för att träna lite på att vara bland mycket människor, hundar och bilar. Bortsett från den extrema nyfikenheten och "jag ska fram och busa med den här hunden", så fort han fick se en hund, så gick det ju bra. När Kalle är hemma ska han få sitta med mig på en bänk på samhället med vovvarna så dem bara får sitta och glo (se men inte röra) ett tag på allt liv. Det var jag duktig att göra med lilla Divisen när hon var liten och nu är hon ju hur duktig som helst.

SMIIIILE!

Åkte och handla och gjorde en god middag som jag avnjöt helt själv. Lätt kvarg, löjrom, rödlöd - blanda. Räkor och kokt potatis till det. Delicious!
 
Jag är suuper känslig när det kommer till lök. Kan inte stå 2 meter från någon som hackar lök ens utan att ögonen tåras.