#ingenrulltrappaheller

Så var det måndag igen. Jobb följt av gym. Skulle egentligen jobbat hela dagen (9.30 - 23.00) men behövdes inte ikväll så jag fick sluta 15.00. Det gjorde verkligen mig super glad, då jag ska jobba så mycket resten av veckan.

Bröst & triceps. Har väldigt svårt att köra övningar där jag är tvungen att ligga ned, så som hantelpress osv. Jag kan absolut inte ligga på rygg när jag ska sova, för ryggen är på något vis så pass sne att det är outhärdligt. Jag älskar hantelpressar, bänkpress och allt som egentligen har med bröstträning att göra. Så det känns lite surt, men det får självklart inte stoppa mig :)


Imorgon blir det nog vila från träningen eftersom jag jobbar dubbelpass. 9.30-15.00, 16.00-23.00. Det får istället bli en promenad med hundarna på morgonen och resten vila helt enkelt.

"There's no elevator to success. You have to take the stairs"
#ingenrulltrappaheller

Anonym

Känns det idag som en bra ide att skaffa gigantiska tuttar när du har såna ryggbesvär?

Johnny

Inte gigantiska, passar hennes kropp, 1500cc, Googla på det och se gigantiska som inte är snyggt. Det är vackert med stora bröst och Janinas storlek passar hennes kroppsform. Ryggproblem kan man ändå ha och om du hade läst hennes blogg skulle du se att någon koppling mellan hennes bröstförstoring och ryggproblem inte finns. Hon förstorade brösten för att hon inte trivdes och inte ens ville se sig själv toppless, hur kul är det att må så. Om så en förstoring skapar ryggproblem (rent generellt) kan det nog vara värt ryggproblem än att må psykiskt dåligt.

Ta inte åt dig Janina, dina bröst är magnifika och folk (säkert en kvinna som kommenterat) är bara avis för att du har en kropp som inte dom har! Lättare klaga och kritisera än att själv börja gymma eller kosta på sig en operation.