Projekt lilltoa

 
Alltså min uppdatering är under all kritik, men så är även min brist på tid. Jobbat mycket under nattivalen som blev en riktig succé, både i laponiakåtan och nere vid området. 
 
Kämpar på här hemma fortfarande. Projekt efter projekt. Just nu har jag främmande om kvällarna. Dem spacklar, slipar, målar tak och tapetserar. Orkade inte ta mig an det själv faktiskt. 
 
Här däremot kommer ett av mina projekt. ÄLSKAR (ja med baouta stora bokstäver) vår övervåning men lilltoan var tyvärr inte så charmig. Så istället för att helrenovera den så köpte jag färg, roller och pensel. Så himla nöjd är jag.
 
Förebilder:
Väggar och tak gick i blått.
 
Efterbild:
 
Till taket använde jag en panelgrund, till väggarna lady våtrum 20 och till golvet Beckers golvfärg som dem brutit till mig. En riktigt mysig brun nyans. Som en ny toa!
Diana

Gud så¨fint det blev!!!!
SNyggt jobbat!