Nu händer det

Oj vad det händer grejer i huset nu vi har sedan i tisdags varit i huset och grejat på från tidiga morgon till sena sena kvällen. Har hunnit måla en hel del grejer. Altanräckena på övervåningen, taklister, en ställning jag byggt själv till hundarnas matskålar (bild kommer sen) , ett varv i taket på toan på övervåningen. Sen så har bo gjort en massa annat också. Kalle och hans kompis Erik har byggt ny bro framför ytterdörren, jag har rivit ned tapeter, Kalle har tagit bort allt golv på nedervåningen och jag har tagit lös och slängt alla golvlister, nya finare ska dit. Syster Marica är I full gång med att måla fönster och mamma har varit snäll och rensat lite ogräs på gården och gjort det fint, sådär som bara mammor kan. Nu ska jag till huset och fortsätta måla. Kalle och svärfar är i full gång med att riva väggar. 
 
Taket efter första varvet, bara det gör en jäkla skillnad. Sedan ska jag måla väggarna med våtrumstapet också. Kommer snart ha stora lager med alla olika sorters färger, så mycket färg som jag köpt bara i veckan. Haha.