Livet med guldkant

Nu är det jobb hela dagarna. Uppstigning senast 08.00  are morgon för att knåta på i huset och sedan 15.00/17.00 vidare till jobbet för att jobba till 23.00. Känner mig lite slut, men så är det väl att vara husägare ;) 
 
Folk frågar om det var mycket att göra och fixa i huset och det kan jag inte påstå. Det var väl egentligen bara badrummet och möjligen tvättstugan på nedervåningen som behövde lite kärlek (det renoverar vi ej nu, utan senare detta år). MEN det är klart man vill sätta sin egen prägel på huset och man vill ju ha det på ett visst sätt, så det är därför vi valt att göra om så mycket. Jag tror det kommer bli hur jätte fint som helst när det är färdigt :) 
 
Måste bara visa vad jag fyndade på myrorna här om veckan. Har varit ute efter gamla böcker så länge, men aldrig trodde jag att jag skulle hitta två som var så här fina. Stora rejäla böcker med guldpapper och den ena med lås. 450kr för den mindre och 600kr för den stora. Kanske inte det billigaste myrorna hade i butiken, men billigt för dessa fina och välbevarade böcker. 
 
Haha toarullen är för att visa hur stora dem är.