Prommis över sjön

Efter jobbet drog jag på mig promenadskorna och långkalsongerna och tog med mig hundarna ut på en prommis med goda vänners sällskap (Sara och Linda). Vi gick ute på sjön och fick emmelanåt plumsa oss fram vilket kändes i lilla rumpan. Jobbigt men bra.



I veckan har jag och en riktigt duktig pianist vid namn Kenneth träffats och övat ihop några låtar,närmare sagt 15st. Det går så bra och så snabbt när man kör ihop med någon som verkligen kan sin sak och som kan rätta sig efter mig om jag skulle sjunga fel eller tappa bort mig. Så imorgon kväll kommer vi att spela och sjunga på vår (laponias) fredagslounge uppe i nattklubben. Kom dit och mys med oss vettja.

 
Sara

Kan inte du skriva upp ett träningsschema? Hur du tränar på en vecka? Vilka muskelgrupper du tränar tillsammans osv? :)