Hur helgen utspelat sig

Men hallåj. Här står bloggen och gapar tom, sorry. Varit jobb hela helgen. I fredags sjöng jag som sagt i nattklubben och efter 21 låtar så ville inte halsen vara med längre. Känns att jag inte håller igång rösten alls som förut. Det är som med styrketräning, man måste liksom hålla igång. Så de sista låtarna tyckte jag inte lät speciellt bra, men då är jag så sjukt självkritisk också.

Lördag var jag ute i kåtan sjön och jobbade med ESC gästerna och det avslutades med att jag & Maria fick köra porsche. Mjau, sååå kul och motorljudet var som snusk i mina öron!!
(lånader bilder från european speedclubs fotoalbum)

Söndag jobbade jag och Maria också med ESC och var i samiland för deras middag. Tycker det är så mysigt att vara ute i kåtorna och servera. Alla gästerna och instruktörerna är så härliga också. Super roliga att arbeta med.
 
Efter stängning så åkte vi till igloopartyt och dansade skorna av oss.
 
Jag är så glad och tacksam att jag kommer så bra överrens med alla mina arbetskamrater. Det kommer bli så himla jobbigt när säsongarna åker hem igen. Hatar att säga hejdå eller "vi ses". Stanna förevigt vettja ;)

Här är jag och vackra Samira ♥