Julbord

Hej hopp. Fullt med jobb hela helgen, julbord och nattklubb. Tur som attans att det är kul som bara den då. Jag är verkligen super taggade inför sådana kvällar, för det är så roligt att jobba är vi är sådant gött gäng på jobbet också. Det är viktigt att ha kul.
Innan jag åkte på jobbet igår. Ni ser ju bara hur taggad jag är. :D :D :D Längtar redan tills nästa helg.

Nu har jag så gott som blivit av med min förkylning så imorgon är det fullt ös på gymmet igen som gäller. Som jag saknat det. Fått ny medicin för ryggen också och en utav tabletterna är verkligen att köra med. Jag ska ta den innan jag lägger mig (får inte intas mitt på dagen om man inte bara ska ligga hemma) så att jag får sova utan att behöva besväras över ryggen..och jo, nog tusan får man sova. Måste nog dra ned på den lite, blir som en zombie halva dagen därpå också..men tacksam, så himla tacksam att jag faktiskt får sova gott. Nu ska jag fortsätta vara en zombie i soffan. Ha de så länge. Puss.
C-J

Så underbart när man får sova bra :) somna, sova gott och utan jobbiga drömmar och inte vakna av nåt, o sen vaknar man naturligt eller att man väcks när det är dags :) :)

Anonym

namn på snapchat?

Svar: Dennajanina
janina larsson