Mascara gör susen

Tjenamoss. I förrgår ställde jag väckaren på 10.00 (ifall jag mot förmodan inte skulle vaknat innan dess) för att få en sovmorgon för en gångs skull. Klockan 07.30 knackade det på dörren och in kommer 4 karlar. Helt nyvaken och med något (läs mycket) suddig blick hälsar jag på dessa karlar i några slappa kläder jag hunnit roffa åt mig. Dessa karlar har igår satt upp tapeter, så nu kan vi äntligen börja lista och sätta foder runt alla dörrar. Hallelujah. 
 
Har tappat orken att sminka mig. Inte målat ögonbrynen sedan förra veckan liksom. Skärpning, haha. Men endast lite mascara kan göra susen det med:) 
 
 Jag kommer ganska bra överens med huslivet. Visst att det fortfarande är rörigt i huset men jag trivs och jag vet jag kommer trivas som prinsessan i slottet när allt är färdigt.