Agda till er undsättning

Vad har jag egentligen gjort för något idag? Absout ingenting viktigt. Gått promenad, duschat, ätit, myst med hundarna, suttit och tittat på möbler och husinredning.. produktiv dag, japp japp. Eller ja det enda viktiga jag gjort idag var väl att boka tid på sjukan för att kolla upp ryggen som totalt sagt upp sig.. på heltid verkar det som. Alla vardagliga sysslor är nu mera som mysterium, då exempelvis en sådan simpel sak som att ta på sig skorna blivit något helt annat än enkelt. Agda 90+ här!


Nej nu ni, nu ska jag göra mig färdig för jobbet. Känns som jag varit ledig allt för länge. Jag saknar faktiskt jobbet när jag är borta från det för länge. Tur det känns så och inte tvärtom, haha. Ha en fin dag allesammans. Puss på er.
Linn

har du varit på röntgen? jag gick med ont i ländryggen i 4 år innan jag tillslut fick veta att jag har diskbråck. Har tränat och varit aktiv som du så jag förstår din frustration över ryggbesvären, särskilt när du inte vet vad problemet är exakt!...hoppas det blir bättre och att du får ordentlig hjälp :)

Svar: Nej jag har inte fått någon remiss till röntgen ännu men hoppas på att få det när jag besöker läkaren jag bokat tid hos nu.. eller jag ska mer eller mindre kräva att få remiss till röntgen då jag måste få veta vad felet är och måste få hjälp. :) Tack så mycket, det hoppas jag med.
janina larsson

Anonym

Kan du snälla inte visa hur du fixar dina ögonbryn?