Lite semester-bilder

 
Igår var vi ute med Anton och Viktor och åt på dinopark, man sitter som i djungeln och äter och det ser ut som man kommit hem till familjen flintstone när servitrisen kommer.  Efteråt blev det att spela minigolf. Dem har en roligt rolig bana bredvid deras restaurang. Att Kalle vann var väl inte så jäkla kul, men att jag kom 2a, dvs före de två andra var ju inte så dåligt ;) 
 
 
Jag hoppas ni har det bra där hemma allesammans. Puss så länge. 
C-J

Åh, hade gärna lämnat Sverige med alla minusgraderna nu o rest till nåt sånt där varmt o skönt ställe :))

Johnny

Herregu vad jag kan gilla sådana här bilder på dig i den svarta klädseln! Så naturligt vacker och ser så oskuldsfull ut men ändå en fulländad kropp! :D

Du har nu en lycklig hälft där hemma som får rå om dig... hur han kan smeka dig över ditt vackra hår, känna hur det glider mellan fingrarna och få kyssa din nacke, känna din varma soldoftande hud mot läpparna och låta handen sakta smeka ner över det stramande skinnet på din hals tills den möter tyget som följer med ner och låta handen kupa sig runt ditt magnifika stora och fasta bröst...

Avis, oh ja, i massor, haha!

Svar: Tack snälla, det glädjer mig verkligen att läsa :)
janina larsson

Johnny

Evigheter sedan jag skrev, men bättre sent än aldrig, haha
Varsågod, det jag hoppades att uppnå med min kommentar :)
Roligt när du svarar tillbaka på en kommentar, även om jag förstår att du har inte all tid i världen att svara varken mig eller andra som kommenterar dina inlägg. Men en respons är alltid skoj :D