Diggiloo 2007

Nu är det 6 år sedan jag fick vara med och sjunga med alla fina och grymma artister i Diggiloo. Jag minns det som igår, vilken känsla, vilken glädje och vilka härliga människor de alla var. Charlotte Perelli, Linda Bengtzing, Lotta Engberg, Lasse Berghagen, Lasse Holm, Molly Sandén, Jan Johansen m.fl. Favoriten för mig var helt klart Lotta Engberg, vilken rolig och "down to earth" människa hon var.

Så roligt att titta tillbaka på gamla foton. Otroligt fina minnen fångade på bild.




Marica

Det var så otroligt roligt att få vara och titta på er,
det glömmer jag aldrig <3

Svar: Hade inte varit lika roligt utan er där <3
janina larsson

mamsen

Jag finner inga ord just nu,det trillar en tår på min kind. Jag är berikad med det finaste som gud skapat.Du var så otroligt stark som trots din ringa ålder hade det modet att kliva upp på en scen med flera tusen personer som publik.och vips så stod du bara där helt plötsligt och vacker som en dag,och levererade så vi alla fick gåshud.Lilla gumman vad jag älskar dig Glömm inte det. pussar till dig

Svar: Det betyder mycket för mig att ni alla var där och delade denna upplevelse med mig. Jag älskar dig fina mamma.
janina larsson

Katarina

men shit, vilken grej! :)

November Lindstrand

åh vilken upplevelse, finns det inget klipp på när du sjunger där? :)

Svar: Nej tyvärr. Min pappa filmade hela showen (trodde han), när det i slutet visade sig att han aldrig startat inspelningen. :(
janina larsson

Ida

ÄR DET DÄR DUUUU???
shit så du har förändrats Janina. Häftigt att se hur träningen påverkar kroppen. Och även om du skriver det är sex år sedan ser du sex år yngre ut idag =)

Ha en toppenhelg!!

Svar: Tack snygging, vad du är gullig. :)
janina larsson