Endast salt

När jag ändå är sjuk och inte kan träna så använde jag all dö-tid till att fixa matlådor. Något jag äter väldigt ofta oavsett om jag dietar eller ej är kyckling. Så man kan säga att jag är lite smått less kyckling, jag hade väldigt svårt att äta den där ett tag faktiskt. Hemligheten för mig var att ta bort alla kryddor. Det enda jag gör med min kyckling nu är att tillsätta salt. Inget annat..och nu är den hur god som helst igen.

caroline

Hej! Vad gör du med matlådorna när du har gjort så många, fryser in? Hur blir ex riset när det tinar sen? Jag brukar bara göra max 3 i taget och ha de i kylen, men det är såklart smidigare att göra fler samtidigt så undrar hur du förvarar dom så att de håller sig fräscha? :)

Svar: Hejsan Caroline! Jag fryser in dem, och jag märker ingen skillnad på riset om jag har haft det fryst. :)
janina larsson